Aby zorganizować koncert ,,Zelowskich Dzwonków" należy:

    • Skontaktować się z dyrygentem, p. Anną Kimmer lub ks. Tomaszem Pieczko (patrz: Kontakt)
    • Przygotować wystarczająco dużo miejsca na stoły, na których będziemy trzymać nasze instrumenty podczas grania. Stoły posiadamy już własne, jednak wymagają one sporo miejsca. Zasadniczo ustawiamy je w tzw. ,,podkowę":


  • Ważne są również: temperatura otoczenia, oświetlenie i nagłośnienie.
  • potrzebne będzie również miejsce, gdzie będzie można bezpiecznie schować rzeczy Dzwonkarzy i pozostałych osób -- chodzi przede wszystkim o walizki (w których przetrzymywane są instrumenty) czy pokrowce, a także rzeczy osobiste (np. kurtki).
  • należy również zwrócić uwagę na dojazd, ponieważ zespół najczęściej przyjeżdża wynajętym autokarem -- co wiąże się np. z miejscem parkingowym dla autobusu, najlepiej niezbyt odległego od miejsca koncertowania.
  • jeżeli zajdzie taka potrzeba (długa podróż do miejsca koncertowania, wydłużony czas koncertu itp.) warto pomyśleć o prowiancie dla zespołu, czy nawet o noclegu.
  • odpłatność za koncert jest kwestią zależną, należy ją ustalić z Zarządem Dzwonków.
  • elementy przydatne przy projektowaniu plakatów lub zaproszeń (np. logo ,,Zelowskich Dzwonków") dostępne są w zakładce Do pobrania.

Wszystkie szczegóły prosimy konsultować z osobą z Zarządu.

Dodatkowe informacje